Společně v darovaných rouškách. Hollandia děkuje členům svého klubu na billboardech

Mlékárna Hollandia Karlovy Vary ve druhé polovině dubna postupně rozeslala členům svého věrnostního klubu 20 tisíc ochranných roušek. Zároveň je vyzvala k pořízení fotografie, ze kterých nyní vytvořila děkovnou koláž pro billboardové plochy. Celý projekt vyšel výrobce jogurtů na 700 tisíc korun.

 Dvěma děkovnými billboardy zakončuje mlékárna Hollandia svůj projekt rozesílky roušek zákazníkům. Hlavní doménou grafického ztvárnění je koláž ze zhruba 400 fotografií členů Hollandia Clubu, kteří se s darovanou ochrannou pomůckou vyfotili. „Závěrečnou část projektu jsme pojali jako veřejné poděkování našim zákazníkům, že na roušky od nás nejen pozitivně reagovali, ale také se s nimi aktivně prezentovali. Za zaslané fotografie zároveň obdrželi body do věrnostního programu,“ řekl marketingový manažer společnosti Hollandia Jan Škoda.

Hollandia se podle něj při rozesílce potkala u příjemců roušek s řadou zajímavých osudů. „Opakovaně to byli například lidé, kteří do té doby marně doufali v distribuci ochranných pomůcek z jiných zdrojů. Naše gesto jim tak udělalo radost. Někteří ze zákazníků také avizovali, že roušky darují například svým rodičům či do domovu seniorů. Dílčí reakce byly často velmi zajímavé, od začátku jsme nicméně počítali s hromadným poděkováním všem,“ řekl Škoda. Kromě koláže z fotografií je hlavním prvkem billboardů obraz mluvící krávy, která vychází z jednotného vizuálního stylu komunikace Hollandie.

Hollandia do celého projektu investovala 700 tisíc korun. Kromě samotného nákupu ochranných pomůcek se postarala i o jejich balení a rozesílku. Celý proces nakonec zabral šest pracovních dnů, poslední část roušek tak k zákazníkům zamířila 22. dubna. O pět dní později pak Hollandia věnovala další tisícovku roušek Fondu ohrožených dětí Klokánek. Poslední část rozpočtu pak mlékárna vložila do reklamních ploch, dva děkovné billboardy se v současnosti nachází poblíž Prahy.